1/15/2013

Na wstępie.


Witajcie, tu Sparkle

Świetny nick, wiem, ale jakiś być musi. Bardzo kreatywnie xd Możecie znać mnie z bloga z oneshotami, które chyba tu zamieszczę, bo coś mi się tam pieprzy szablon i karty... Byłam tam pod twitterową nazwą, czyli venus_bbe. Do rzeczy. Założyłam tego oto bloga, by zamieszczać na nim tłumaczenia opowiadań. Pierwszym będzie 'Six feet under the walls'. Jest to jakby uzupełnienie 'Get down on your knees and beg me to be bad enough for you', które przetłumaczyła Deeejv <przy okazji całus, dziękuję za pomoc> - kliiik
Jeśli nie czytaliście, to radzę najpierw to przestudiować, bo bez tego, w wielu miejscach możecie nie zorientować się o co chodzi :) Mam teraz ferie, więc rozdziały będą pojawiać się we wtorki i piątki. Gdy wrócę do rutyny, możliwe, że częstotliwość zmieni się do jednego w tygodniu. Jestem w trzeciej gimnazjum, więc wiecie - próbne egzaminy, sprawdziany etc. dlatego mogę nie znaleźć czasu na tłumaczenie tak często. Oryginalnie jest to oneshot i jest podzielony na dwie części, z czego pierwsza ma ponad 50 'wordowych' stron :o Zrobię z tego pewnie kilkanaście rozdziałów, więc przygotujcie się, bo jest tego dużo, ale myślę, że warto. Wciąga i jest słodkie i ogólnie to ta notka powinna być chyba przy stronie tłumaczenia, nie w moim wstępie. Cóż, najwyżej się powtórzę. Zachęcam do czytania i trzymajcie kciuki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

no śmiało, wystarczy zwykłe 'przeczytałam/em' :)